Vraciate nechcený tovar?
Chápeme to, niekedy vám jednoducho niečo nefunguje a chcete svoje peniaze späť. Pokiaľ je položka stále v pôvodnom stave, akceptujeme vrátenie tovaru zdarma, v súlade s nižšie uvedenými pravidlami, ktoré zahŕňajú pravidlá fair use. Žiadne z týchto pravidiel neovplyvňuje vaše zákonné práva.
Ak vrátite položku do 28 dní od doručenia položky alebo od jej vyzdvihnutia, vrátime vám plnú sumu pôvodným spôsobom platby. Naším cieľom je vrátiť vám peniaze do 14 dní od prijatia vrátenej položky do nášho skladu. Ak požiadate o vrátenie platby za položku počas vyššie uvedených časových období, ale nemôžete nám ju z nejakého dôvodu vrátiť, kontaktujte nás – akékoľvek vrátenie peňazí však závisí od nášho uváženia.
Neakceptujeme vrátenia nechcených položiek po uplynutí príslušného obdobia na vrátenie vyššie. Ak sa pokúsite vrátiť tovar, možno ho budeme musieť poslať späť na vašu predvolenú dodaciu adresu a požiadať vás o uhradenie nákladov na doručenie.
Dopredaj
Položky označené Final Sale boli výrazne zľavnené a nie sú oprávnené na vrátenie, výmenu alebo vrátenie peňazí, okrem výnimočných okolností. Tým nie sú dotknuté vaše zákonné práva.
Pôvodný stav
Hygiena a bezpečnosť našich zákazníkov sú mimoriadne dôležité, takže niektoré položky nie je možné vrátiť na vrátenie peňazí vrátane:
Výrobky na tvár + telo, ak sú otvorené, použité alebo ochranná pečať nie je neporušená;
Spodná bielizeň, ak hygienická pečať nie je neporušená alebo boli porušené akékoľvek štítky;
Plavky, ak hygienická pečať nie je neporušená alebo boli porušené akékoľvek štítky;
Nič z toho neovplyvňuje vaše zákonné práva.
Samozrejme, je v poriadku vyskúšať si predmet ako v obchode, ale v skutočnosti ho nenoste. Ak sa nám tovar vráti poškodený, opotrebovaný alebo v nevhodnom stave, nebudeme vám môcť vrátiť peniaze a možno vám ho budeme musieť poslať späť (a požiadať vás o úhradu nákladov na doručenie). Všetky položky sú pri vrátení skontrolované.
Zodpovednosť
Za vrátené položky nesiete zodpovednosť, kým sa k nám nedostanú, preto sa uistite, že sú správne zabalené a nemôžu sa cestou poškodiť!
Keďže balík zostáva vašou zodpovednosťou, kým sa k nám nedostane späť, uistite sa, že ste dostali doklad o poštovnom pre prípad, že by ste nás potrebovali kontaktovať ohľadom vrátenia. Nezodpovedáme za žiadne položky, ktoré sa nám omylom vrátia (to sa stáva!). Ak sa nám podarí položky nájsť (nie je to vždy možné) a chcete ich vrátiť, môžeme vás požiadať o uhradenie nákladov na doručenie.
Férové použitie
Ak si všimneme nezvyčajný vzor aktivity vrátenia, ktorý nesedí: napr. máme podozrenie, že niekto skutočne nosí svoje nákupy a potom ich vracia, objednáva a vracia tovar – oveľa viac, než by si objednal aj ten najvernejší náš zákazník, resp. vrátené položky nezodpovedajú tomu, čo ste si objednali – potom možno budeme musieť deaktivovať účet a všetky súvisiace účty. Ak sa vám to stane a myslíte si, že sme urobili chybu, kontaktujte oddelenie starostlivosti o zákazníkov a radi to s vami prediskutujeme.
Ak bol váš účet deaktivovaný a potrebujete ho vrátiť, obráťte sa na oddelenie starostlivosti o zákazníkov. Poskytnú vám štítok na vrátenie tovaru, aj keď budete zodpovedať za náklady na vrátenie tovaru k nám.
Upozorňujeme, že si vyhradzujeme právo podniknúť právne kroky proti vám, ak položky, ktoré vraciate, nezodpovedajú tomu, čo ste si objednali.
Chcete vymeniť položku?
Neponúkame výmenu objednávok - ak by ste chceli inú veľkosť alebo farbu, vráťte nepotrebný tovar a zadajte novú objednávku.