Buďte trpezliví s dodacími lehotami a pri pokladni uveďte všetky naliehavé prípady pri prijímaní vašich položiek.
Väčšina položiek na sklade sa dodáva do 48 hodín od objednania; spracovanie niektorých objednávok však môže trvať až 1 až 3 obchody. Upozorňujeme, že neposielame v sobotu, nedeľu alebo štátne sviatky.
Príležitostne môžu byť položky vypredané alebo späť objednal. Budete upozornení v oboch prípadoch a v prípade návratu objednávky, bude uvedený približný termín odoslania.
Objednávky zadané cez sviatky a víkendy budú spracované nasledujúci pracovný deň.
Prepravné náklady
Náklady na dopravu sú určené celkovou sumou vášho nákupu pred uplatnením akýchkoľvek zliav.
Dodacia lehota
Spracovanie objednávky môže trvať 1 až 3 pracovné dni a doručenie ďalších 1 až 6 pracovných dní od dátumu odoslania. Po odoslaní objednávky dostanete e-mailom sledovacie číslo. Balíky sú odosielané z nášho skladu v New Yorku.
Stratené alebo ukradnuté balíky
Nezodpovedáme za náhradu stratených alebo ukradnutých balíkov, ak prepravca môže overiť, že balík bol doručený na dodaciu adresu uvedenú zákazníkom. Ak ste balík stratili, kontaktujte prepravcu, ktorý vás spojí s vaším miestnym dispečerským tímom.
Chýbajúce balíčky
Po odoslaní balíka z nášho skladu nezodpovedáme za konanie prepravcov. Ak si myslíte, že váš balík stratil prepravca, kontaktujte ho priamo a uveďte svoje číslo zásielky. Nároky na chýbajúcu poštu možno často podať do 10 dní.